Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Alior Sync: Pozytywne zmiany w ofercie bankowej

Alior Sync: Pozytywne zmiany w ofercie bankowej

Alior Sync: Pozytywne zmiany w ofercie bankowej

CZQ>PL>MARKETING
Alior Sync: Pozytywne zmiany w ofercie bankowej

Alior Sync wprowadza zmiany w swojej ofercie, które spotkały się z pozytywnym odbiorem klientów. Dyrektor Obszaru Bankowości Nowoczesnej, Celina Waleśkiewicz, podkreśla, że zmiany te są rezultatem badań opinii klientów.

Wśród nowości znajduje się dostęp do bezpłatnych bankomatów na całym świecie, co z pewnością wpłynie na wygodę korzystania z usług bankowych. Klienci będą mogli cieszyć się lepszymi warunkami, co zwiększa ich satysfakcję.

Chociaż od kwietnia zmieniają się zasady cashbacku, Waleśkiewicz zapewnia, że nowe warunki dotyczą tylko nowych klientów, a dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z poprzednich zasad do 1 czerwca 2013 r.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.