Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Rankingi pracodawców: Czy naprawdę mają znaczenie?

Rankingi pracodawców: Czy naprawdę mają znaczenie?

Rankingi pracodawców: Czy naprawdę mają znaczenie?

CZQ>PL>MARKETING
Rankingi pracodawców: Czy naprawdę mają znaczenie?

Najlepsi Pracodawcy, Pracodawca Godny Zaufania, Solidny Pracodawca – te tytuły mogą wydawać się kluczowe w budowaniu wizerunku firmy. Jednak nowe badania sugerują, że pracownicy nie kierują się nimi w pierwszej kolejności.

Puls Biznesu ujawnia, że rankingi nie są najważniejszym czynnikiem przy wyborze nowego miejsca pracy. Wynagrodzenie, możliwości rozwoju oraz zapewnienie socjalne są zdecydowanie wyżej cenione przez kandydatów.

Oczywiście, gdy oferty są na podobnym poziomie, pozycja w rankingu może stać się istotna. W takiej sytuacji, niektórzy kandydaci zaczynają analizować, co może dać im przewagę w wyborze firmy.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.