Wprowadzenie nowej marki suplementów: Jak zyskać uznanie w świecie kulturystyki?
Wprowadzenie nowej marki suplementów: Jak zyskać uznanie w świecie kulturystyki?

Kampania "Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają" zrealizowana przez Chariot dla marki Revange zaskakuje oryginalnością. Celem działań było stworzenie nowej marki suplementów, która zmieni stereotypowe postrzeganie kulturystyki.
W unikatowy sposób opracowano strategię promocji, która miała na celu budowę silnego wizerunku brandu. Wykreowane USP oraz odpowiednia strategia działań marketingowych przyczyniły się do osiągnięcia wysokiego stopnia rozpoznawalności produktów.
Kampania skupiła się na mediach społecznościowych i marketingu wirusowym, co pozwoliło na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Wykorzystanie innowacyjnych metod promocji sprawiło, że marka szybko zdobyła zaufanie i uznanie wśród entuzjastów kulturystyki.
Na podstawie: Źródła









