Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

IBM Wzmacnia Pozycję na Rynku IT

IBM Wzmacnia Pozycję na Rynku IT

IBM Wzmacnia Pozycję na Rynku IT

CZQ>PL>MARKETING
IBM Wzmacnia Pozycję na Rynku IT

IBM w IV kwartale 2017 roku odnotował wzrost sprzedaży o blisko 4 proc., osiągając wartość 22,5 miliarda dolarów. To pierwszy taki wynik od 23 kwartałów, co może oznaczać przełom w strategii firmy.



Pomimo wzrostu, strata wyniosła 1,1 miliarda dolarów, co firma tłumaczy 5,5-miliardowym odpisem związanym z nowymi przepisami podatkowymi w USA. Wcześniejsze spadki były efektem restrukturyzacji i przestawienia organizacji na nowe tory.



Wiceprezes IBM podkreślił, że priorytetem są strategiczne imperatywy, takie jak usługi chmurowe, analiza danych, sztuczna inteligencja oraz oprogramowanie zabezpieczające. Dodał także, że blockchain staje się kluczowym segmentem branży IT.



W 2018 roku firma planuje dalsze wzmacnianie tych obszarów, co może przyczynić się do lepszych wyników finansowych w nadchodzących latach.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.