Jak skutecznie komunikować się w obliczu klęski żywiołowej?
Jak skutecznie komunikować się w obliczu klęski żywiołowej?

Ivetta Biały, rzeczniczka prasowa wojewody mazowieckiego, podzieliła się swoimi doświadczeniami w zarządzaniu komunikacją podczas kryzysów. W rozmowie z PRoto.pl opowiedziała o ekstremalnych wyzwaniach, jakie stawia przed nią sytuacja katastrofalna.
W obliczu klęski żywiołowej, komunikacja staje się kluczowa. Biały podkreśla, że podstawą jest absolutna dyspozycyjność i zaangażowanie w sytuacji kryzysowej. Rzeczniczka wskazuje na znaczenie bycia na miejscu zdarzenia oraz otwartości na potrzeby społeczności dotkniętej katastrofą.
Ważnym elementem jest także rzetelność informacji. Biały zaznacza, że szybka korekta błędów czy nieścisłości jest niezbędna, aby stać się wiarygodnym źródłem informacji. Przejmując inicjatywę komunikacyjną, można skutecznie wpływać na postrzeganie sytuacji przez społeczeństwo.
Na podstawie: Źródła









