Nowe zasady zaangażowania pracowników na seminarium face 2010

Nowe zasady zaangażowania pracowników na seminarium face 2010

CZQ>PL>MARKETING
Nowe zasady zaangażowania pracowników na seminarium face 2010

Mark Schumann, były prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Komunikatorów Biznesowych (IABC), będzie gościem specjalnym XIV Międzynarodowego Seminarium face 2010. W swoim wykładzie poruszy kluczowe aspekty dotyczące zaangażowania pracowników oraz znaczenia partnerstwa między działami w firmie.



Podczas seminarium Schumann skupi się na budowaniu otwartości w organizacji, co jest niezbędne do efektywnej komunikacji. Jego doświadczenie jako dyrektor w firmie doradczej Towers Perrin oraz prowadzenie projektów dla największych korporacji na świecie, czyni go autorytetem w tej dziedzinie.



Udział w seminarium to doskonała okazja dla specjalistów z branży, aby zdobyć nową wiedzę i inspirację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w swoich organizacjach.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.