Nowe oblicze PR: Wojciech Muża na czołowej pozycji w marketingu
Nowe oblicze PR: Wojciech Muża na czołowej pozycji w marketingu

Wojciech Muża, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, to postać, która na stałe wpisała się w historię polskiego public relations. W latach 1996-2011 piastował funkcję Sekretarza Generalnego w Zarządzie Głównym Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, gdzie z powodzeniem wdrażał innowacyjne strategie komunikacji.
Muża jest odpowiedzialny za stworzenie nowego modelu komunikacji w organizacji, który wykorzystywał narzędzia znane z korporacji. Jego współpraca z agencją Grey Worldwide zaowocowała kampaniami społecznymi, które zdobyły liczne nagrody, w tym EFFIE i Złote Spinacze.
Po zakończeniu kariery w Towarzystwie, Muża stał się niezależnym ekspertem w dziedzinie PR, lobbingu i marketingu, dzieląc się swoją wiedzą poprzez szkolenia i kursy organizowane przez międzynarodowe stowarzyszenia.
Na podstawie: Źródła









