Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PR-owcy tracą kontrolę nad informacjami

PR-owcy tracą kontrolę nad informacjami

PR-owcy tracą kontrolę nad informacjami

CZQ>PL>MARKETING
PR-owcy tracą kontrolę nad informacjami

Nie warto dłużej łudzić się, że mamy kontrolę nad informacjami, przekonuje Chris Johnson z firmy dna13 na portalu Bulldogreporter.com. W jego opinii, przekonanie, że PR-owcy mogą wpływać na to, co media publikują, jest już przestarzałe.

Johnson wskazuje, że dziennikarstwo obywatelskie oraz rozwój blogosfery i sieci społecznych znacząco wpłynęły na sposób, w jaki informacje są przekazywane. „Żyjemy obecnie w całkowicie innym świecie” – podkreśla autor, zauważając, że informacje „uciekają” do blogów, co uniemożliwia PR-owcom ich kontrolowanie.

Ta zmiana prowadzi do nowego postrzegania marek, które muszą dostosować swoje strategie do nowej rzeczywistości informacyjnej. Warto zatem przemyśleć, jak przekształcić podejście do komunikacji w erze cyfrowej.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.