Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Synertime: Nowa Era w PR z Synergią w Tle

Synertime: Nowa Era w PR z Synergią w Tle

Synertime: Nowa Era w PR z Synergią w Tle

CZQ>PL>MARKETING
Synertime: Nowa Era w PR z Synergią w Tle

Eskadra Publica zmieniła swoją nazwę na Synertime, co jest krokiem w stronę nowej identyfikacji wizualnej. Firma pragnie podkreślić, że stawia na łączenie różnorodnych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną.



Nowa nazwa nie tylko nawiązuje do synergii, ale również do ciepłej atmosfery lata, co ma sprzyjać efektywnej pracy. Barbara Labudda oraz Ewa Kaczmarek są odpowiedzialne za zarządzanie firmą od dwóch lat, a ich wizja nowego oblicza Synertime ma na celu stworzenie jeszcze lepszej współpracy z klientami.



Logotyp agencji również przeszedł metamorfozę, co ma wizualnie odzwierciedlać nową filozofię działania. Synertime z pewnością wprowadzi świeże spojrzenie na rynek PR.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.