Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Cipi Liwni: Izraelska Żelazna Dama w Walce o Fotel Premiera

Cipi Liwni: Izraelska Żelazna Dama w Walce o Fotel Premiera

Cipi Liwni: Izraelska Żelazna Dama w Walce o Fotel Premiera

CZQ>PL>MARKETING
Cipi Liwni: Izraelska Żelazna Dama w Walce o Fotel Premiera

Cipi Liwni, nazywana „czarnym koniem” w wyścigu o fotel premiera Izraela, zyskuje coraz większą uwagę. W artykule na łamach Newsweeka, autorki Eli Barbur i Monika Rębała przybliżają jej skomplikowaną kampanię wizerunkową, która koncentruje się na informowaniu o jej przeszłości w Mosadzie.

Liwni dąży do tego, aby stać się izraelską żelazną damą, która nie tylko oczyści polityczne życie kraju, ale także może doprowadzić do pokoju z Palestyńczykami. Jej ambicje są jednak hamowane przez powściągliwość i skrytość, które cechują jej styl komunikacji.

W wywiadach udziela się głównie w telewizji i radiu, co pozwala jej na kontrolowanie treści wypowiedzi. Taki sposób działania stawia ją w korzystnej pozycji, ale równocześnie rodzi pytania o jej autentyczność i otwartość na dialog.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.