Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Niepewne czasy dla gospodarki według prezesa Actionu

Niepewne czasy dla gospodarki według prezesa Actionu

Niepewne czasy dla gospodarki według prezesa Actionu

CZQ>PL>MARKETING
Niepewne czasy dla gospodarki według prezesa Actionu

Prezes Actionu, Piotr Bieliński, ostrzega przed nadchodzącymi wyzwaniami gospodarczymi. W obliczu niepewności na rynku, jego słowa nabierają wagi. Mimo to, w I poł. 2022 r. firma zwiększyła sprzedaż o 5 proc. r/r, osiągając wynik 1,115 mld zł.



Grupa utrzymała wysoką marżę, która wzrosła o 0,17 pkt proc. do 8,73 proc.. EBITDA wyniosła blisko 30 mln zł, a zysk netto osiągnął 17,8 mln zł. Jednak spadek wyniku netto o 70 proc. jest wynikiem jednorazowego zdarzenia z 2021 r.



Bieliński podkreśla, że firma wielokrotnie udowodniła swoją zdolność do radzenia sobie w trudnych czasach. W obliczu ogromu wyzwań przed rynkiem, jego doświadczenie może okazać się kluczowe.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.