Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe wyzwania w marketingu sportowym

Nowe wyzwania w marketingu sportowym

Nowe wyzwania w marketingu sportowym

CZQ>PL>MARKETING
Nowe wyzwania w marketingu sportowym

Stanisław Pogorzelski, od grudnia 2014 roku Account Director w Havas Sport&Entertainment, wprowadza innowacyjne podejście do projektów komunikacyjnych. Jego doświadczenie w marketingu i komunikacji sięga ponad dziesięciu lat, a jego osiągnięcia obejmują współpracę z wieloma znanymi markami.



Wcześniej pełnił funkcję Account Managera, gdzie realizował projekty sponsoringowe na poziomie krajowym i międzynarodowym. W jego portfolio znajdują się współprace z takimi ikonami sportu jak Zinedine Zidane oraz Robert Kubica, a jego klienci to m.in. Orange, Danone oraz Coca-Cola.



Pogorzelski jest również autorem licznych publikacji z zakresu marketingu sportowego oraz wykładowcą akademickim, co potwierdza jego zaangażowanie w rozwój tej branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.