Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polska w termowizyjnym obiektywie - Złote Spinacze 2009

Polska w termowizyjnym obiektywie - Złote Spinacze 2009

Polska w termowizyjnym obiektywie - Złote Spinacze 2009

CZQ>PL>MARKETING
Polska w termowizyjnym obiektywie - Złote Spinacze 2009

Kampania „Polska w termowizyjnym obiektywie” zdobyła dwa Złote Spinacze 2009 w kategoriach PR Korporacyjny oraz Kreatywność. Projekt został zrealizowany przez Imago Public Relations dla firmy ISOVER.



Warto zauważyć, że 1 stycznia 2009 roku wprowadzono nowe regulacje prawne dotyczące budownictwa. Wśród nich znajduje się obowiązek przeprowadzania audytów energetycznych dla nowo powstałych budynków oraz obiektów, które są przedmiotem najmu lub sprzedaży. Dotyczy to także budynków, których charakterystyka energetyczna zmieniła się w wyniku przebudowy.



Wprowadzenie tych regulacji ma na celu nadawanie certyfikatów energetycznych, które oceniają standard budynku w jednej z siedmiu klas energetycznych. Dzięki takiemu podejściu, kampania zyskała na znaczeniu i przyczyniła się do podniesienia świadomości ekologicznej w Polsce.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.