Kariera Joanny Grabowskiej: Przełomowe momenty w marketingu filmowym

Kariera Joanny Grabowskiej: Przełomowe momenty w marketingu filmowym

CZQ>PL>MARKETING
Kariera Joanny Grabowskiej: Przełomowe momenty w marketingu filmowym

Joanna Grabowska, doświadczona specjalistka w dziedzinie marketingu i PR, od października 2009 roku pełni funkcję członka Rady Fundacji Filmowa Warszawa. Jej kariera w fundacji rozpoczęła się jako prezes zarządu, którym była od marca 2008 do października 2009.



Od 1 marca 2006 roku prowadzi własną firmę Brocart, która specjalizuje się w marketingu i PR premier filmowych. Wcześniej Joanna była Dyrektorem Działu Kinowego w Art-House, gdzie zajmowała się koordynacją działań w obszarze marketingu i dystrybucji filmów.



Jej doświadczenie obejmuje także pracę w Vivarto oraz w Tantra dmpc Ltd., gdzie pełniła rolę Dyrektora ds. Marketingu i PR. Ponadto, Joanna była specjalistką ds. sponsoringu w Stowarzyszeniu NOWE HORYZONTY, odpowiedzialną za Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.