Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

DNA marki: Krüger&Matz - Pasja i Autentyczność

DNA marki: Krüger&Matz - Pasja i Autentyczność

DNA marki: Krüger&Matz - Pasja i Autentyczność

CZQ>PL>MARKETING
DNA marki: Krüger&Matz - Pasja i Autentyczność

Krüger&Matz, marka znana z innowacyjnych rozwiązań, ma swoją historię osadzoną w pasji i marzeniach. Michał Leszek, dyrektor marketingu Lechpol, tłumaczy, że nazwa marki nie jest przypadkowa. Choć może nie brzmi polsko, symbolizuje międzynarodowe ambicje oraz dążenie do doskonałości.



Leszek podkreśla, że dla niego wartości, które kierują marką, są równie ważne w życiu osobistym. Spójność między życiem a marką jest kluczowa. Chce, aby zarówno on, jak i jego marka, byli autentyczni oraz wierni swoim przekonaniom.



Wartości te przyciągają ludzi, którzy wierzą w to, co marka reprezentuje. Krüger&Matz to nie tylko produkty, ale także symbol pasji, która może inspirować innych do działania.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.