Portret zamożnych Polaków: Czy pieniądze naprawdę dają szczęście?

Portret zamożnych Polaków: Czy pieniądze naprawdę dają szczęście?

CZQ>PL>MARKETING
Portret zamożnych Polaków: Czy pieniądze naprawdę dają szczęście?

Nowe badanie zlecone przez ING Bank Śląski ujawnia, że zamożni Polacy to przede wszystkim dobrze wykształceni przedsiębiorcy, dla których kluczowe wartości to zdrowie i rodzina. Wnioski płynące z raportu „Oblicza Polskiej Zamożności” pokazują, że pieniądze traktowane są jako narzędzie do osiągnięcia wolności i bezpieczeństwa.



Pieniądze nie są jedynie środkiem do życia, ale także pasją. Wiele osób z wyższych sfer traktuje zarządzanie finansami jako hobby, co z kolei wpływa na ich postrzeganie szczęścia. Osoby te potwierdzają, że zamożność przekłada się na wyższy poziom satysfakcji życiowej.



Badanie dostarcza cennych informacji o postawach i wartościach zamożnych Polaków, demaskując ich prawdziwe przekonania o szczęściu i roli pieniędzy w codziennym życiu.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.