Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Chłodne nastroje w sektorze TSL przed końcem roku

Chłodne nastroje w sektorze TSL przed końcem roku

Chłodne nastroje w sektorze TSL przed końcem roku

CZQ>PL>MARKETING
Chłodne nastroje w sektorze TSL przed końcem roku

Branża TSL (transport, spedycja, logistyka) przeżywa chłodne nastroje przed końcem roku 2025. Barometr EFL wskazuje spadek do 53,3 pkt, co oznacza obniżenie o 1,1 pkt w porównaniu do poprzedniego kwartału.



Choć wynik ten nadal utrzymuje się powyżej progu ograniczonego rozwoju (50 pkt), widać osłabienie nastrojów po kilku kwartałach wzrostów. Warto jednak zauważyć, że jest to lepszy rezultat niż na koniec ubiegłego roku, kiedy wskaźnik wyniósł 51,6 pkt.



Pomimo słabszych prognoz sprzedażowych, firmy w sektorze TSL wciąż twierdzą, że ich kondycja finansowa jest dobra. Aż 19% prognozuje wyższy poziom płynności finansowej, co może być pozytywnym sygnałem dla branży.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRnewsPLPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.