Polskie firmy bez strategii IT toną w długu technologicznym

Polskie firmy bez strategii IT toną w długu technologicznym

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy bez strategii IT toną w długu technologicznym

Według raportu Polcomu, tylko 28 proc. polskich firm konsekwentnie realizuje planowany roczny budżet IT. Takie podejście skutecznie ogranicza narastanie długu technologicznego.

Większość przedsiębiorstw, bo aż 52 proc., nie ma długofalowej strategii IT. Inwestują one doraźnie, zazwyczaj w odpowiedzi na kryzysy, takie jak cyberataki czy nagły brak zasobów.

Jedynie 13 proc. organizacji decyduje się na duże, jednorazowe inwestycje, które są kosztowne i trudne do utrzymania w dłuższej perspektywie. Tylko 29 proc. z tej grupy deklaruje posiadanie wystarczających zasobów obliczeniowych i kompetencyjnych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.