Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polski rynek monitorów: konsumenci na czołowej pozycji!

Polski rynek monitorów: konsumenci na czołowej pozycji!

Polski rynek monitorów: konsumenci na czołowej pozycji!

CZQ>PL>MARKETING
Polski rynek monitorów: konsumenci na czołowej pozycji!

W Polsce konsumenci wydają więcej na monitory niż biznes, co zaskakuje analityków branżowych. Z danych Contextu wynika, że rynek monitorów w europejskiej dystrybucji w II kwartale 2025 roku miał mieszane wyniki. Spadek sprzedaży w kanałach biznesowych nie podważył jednak silnego popytu ze strony klientów indywidualnych.



Co ciekawe, gracze nie koncentrują się na nowych monitorach, lecz na modernizacji PC. Wzrost sprzedaży monitorów z wbudowaną stacją dokującą wskazuje na zmieniające się potrzeby użytkowników. Mimo że monitory gamingowe odnotowały spowolnienie, sprzedaż nie zmalała - gracze priorytetowo traktują nową generację kart graficznych oraz dłuższy cykl produkcyjny, który wynosi teraz trzy lata.



Te zmiany pokazują, jak dynamiczny jest rynek monitorów i jak istotne są potrzeby konsumentów w kształtowaniu jego przyszłości.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.