Provident Polska wprowadza nowe zasady odpowiedzialnej dystrybucji

Provident Polska wprowadza nowe zasady odpowiedzialnej dystrybucji

CZQ>PL>MARKETING
Provident Polska wprowadza nowe zasady odpowiedzialnej dystrybucji

Provident Polska wprowadza innowacyjne zasady odpowiedzialnej dystrybucji usług, przyjmując Dobre Praktyki opracowane przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych (ZPF). To przełomowy krok w kierunku podniesienia standardów na rynku pożyczek.

Nowe regulacje, zatwierdzone przez Komisję Nadzoru Finansowego, mają na celu ochronę konsumentów oraz zwiększenie transparentności w branży pozabankowej. W Polsce jest to pierwszy taki samoregulacyjny dokument, który kompleksowo określa zasady sprzedaży usług poza kredytami konsumenckimi.

Wśród kluczowych zasad znajduje się m.in. obowiązek jasnego informowania klientów o warunkach usług oraz zapewnienie ich całkowitej dobrowolności. Provident Polska stawia na odpowiedzialność i rzetelność w relacjach z klientami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.