Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe zarzuty wobec Google: Czy to koniec monopolu?

Nowe zarzuty wobec Google: Czy to koniec monopolu?

Nowe zarzuty wobec Google: Czy to koniec monopolu?

CZQ>PL>MARKETING
Nowe zarzuty wobec Google: Czy to koniec monopolu?

W sprawie Departament Sprawiedliwości kontra Google z dnia 11 marca 2025 roku pojawiły się nowe, kontrowersyjne propozycje. Administracja Trumpa nie zamierza ustępować i wciąż oskarża giganta technologicznego o monopolistyczne praktyki w branży wyszukiwania oraz reklamy tekstowej.



Jak podaje The Register, Departament Sprawiedliwości złożył zmienioną propozycję wyroku, w której wskazuje, że Google pozbawia konsumentów prawa wyboru. Władze twierdzą, że rozwiązaniem tego problemu mogłaby być sprzedaż przeglądarki Chrome, co miałoby na celu uwolnienie od „monopolistycznej kontroli” firmy.



Podkreślają, że Google okradł konsumentów z fundamentalnych praw, które powinny być dostępne w konkurencyjnym środowisku. Jak zakończy się ta rozgrywka? Czas pokaże.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.