Chińskie elektryki vs europejskie – która oferta jest lepsza?

Chińskie elektryki vs europejskie – która oferta jest lepsza?

CZQ>PL>MARKETING
Chińskie elektryki vs europejskie – która oferta jest lepsza?

Nie jest tajemnicą, że żyjemy w czasach rewolucji w motoryzacji, związanej z przechodzeniem na elektromobilność. Coraz więcej producentów stawia na samochody elektryczne, a ich popularność rośnie w zastraszającym tempie.

W 2024 roku sprzedano na świecie ponad 17,1 miliona aut elektrycznych i hybryd plug-in, co stanowi wzrost o 25 proc. rok do roku. Aż 11 milionów elektryków i hybryd plug-in kupiono w Chinach, które są największym rynkiem samochodów elektrycznych na świecie, odnotowując wzrost aż o 40 proc.

Drugim największym rynkiem aut elektrycznych jest Europa, gdzie sprzedano łącznie 3 miliony samochodów BEV i PHEV. W obliczu rosnącej konkurencji, zastanawiamy się, która oferta - chińska czy europejska - będzie lepsza w nadchodzących latach.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.