Warto trzymać się swoich pomysłów, nawet jeśli nie wszyscy je rozumieją

Warto trzymać się swoich pomysłów, nawet jeśli nie wszyscy je rozumieją

CZQ>PL>MARKETING
Warto trzymać się swoich pomysłów, nawet jeśli nie wszyscy je rozumieją

Agnieszka Suchwałko, współzałożycielka i COO w QuantUp, podzieliła się swoimi doświadczeniami na temat stresujących obowiązków, które towarzyszą jej na tym stanowisku.



Jednym z najważniejszych zadań, jakie wykonuje, jest obserwacja i ocena reakcji zespołu. Każdy członek grupy reaguje inaczej na wyzwania, co sprawia, że Agnieszka musi wykazać się dużą uważnością oraz umiejętnością balansowania między ingerencją a swobodnym rozwojem sytuacji.



W obliczu niepewności i stresu, Agnieszka podkreśla znaczenie trzymania się swoich pomysłów. Nawet jeśli inni nie rozumieją wizji, to determinacja i wiarę w swoje idee mogą przynieść nieoczekiwane rezultaty.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.