Rynek VR w 2025 roku – boom czy stagnacja?
Rynek VR w 2025 roku – boom czy stagnacja?

Wirtualna rzeczywistość (VR) zdobyła serca użytkowników, zwłaszcza w czasach pandemii. W 2025 roku, jej zastosowania wykraczają daleko poza świat gier i rozrywki. Dziś VR znajduje się w edukacji, medycynie, a także w handlu.
Po okresie intensywnego rozwoju, wiele osób zadaje sobie pytanie: czy rynek VR nadal rośnie? Boom podczas pandemii był napędzany przez potrzebę cyfrowych alternatyw. Firmy szybko przyjęły tę technologię, organizując szkolenia i spotkania w wirtualnej przestrzeni.
Niemniej jednak, po zakończeniu lockdownów, nastąpiło spowolnienie wzrostu. Wyzwania takie jak wysokie koszty sprzętu oraz ograniczona dostępność treści mogą wpłynąć na przyszłość rynku. Kluczowe jest, aby branża VR znalazła nowe sposoby na przyciągnięcie użytkowników.
Na podstawie: Źródła









