Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

OnePlus wchodzi na polski rynek dzięki AB AB

OnePlus wchodzi na polski rynek dzięki AB AB

OnePlus wchodzi na polski rynek dzięki AB AB

CZQ>PL>MARKETING
OnePlus wchodzi na polski rynek dzięki AB AB

OnePlus, znana marka smartfonów, nawiązała współpracę z firmą AB AB, która została jej oficjalnym dystrybutorem w Polsce. To oznacza, że smartfony oraz inteligentne urządzenia ubieralne, takie jak zegarki i słuchawki bezprzewodowe, są już dostępne w ofercie tej spółki.



Beata Wielgus, Purchasing Vice Director AB, podkreśliła, że „dzięki naszej współpracy produkty OnePlus staną się szerzej dostępne w Polsce, ponieważ jesteśmy odpowiedzialni za ich dostarczanie do kanału retail”. Ta inicjatywa ma na celu zwiększenie dostępności produktów w kraju.



Marka OnePlus, założona w 2013 roku, obecnie oferuje swoje produkty w ponad 30 krajach i jest częścią międzynarodowej korporacji BBK Electronics. Rozpoczęcie współpracy z AB AB to dla OnePlus istotny krok w realizacji ich strategii sprzedaży w regionie.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.