Nie daj cyberprzestępcom drugiej szansy – nowa kampania ING Banku Śląskiego

Nie daj cyberprzestępcom drugiej szansy – nowa kampania ING Banku Śląskiego

CZQ>PL>MARKETING
Nie daj cyberprzestępcom drugiej szansy – nowa kampania ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię, której celem jest zwiększenie bezpieczeństwa przedsiębiorców w sieci. Bank apeluje do właścicieli firm, aby zgłaszali wszelkie próby cyberoszustwa do CERT Polska, instytucji zajmującej się bezpieczeństwem w internecie.

W reklamach banku podkreślono, że cyberbezpieczeństwo klientów indywidualnych jest często omawiane, ale problem dotyka również przedsiębiorstwa. Z danych wynika, że 66% polskich firm doświadczyło ataku cyberprzestępców w ostatnim roku. To alarmujący wskaźnik, który wymaga natychmiastowej reakcji.

ING dostarcza również praktyczne wskazówki, jak skutecznie zgłaszać incydenty. Współpraca z CERT Polska ma na celu zbudowanie bezpieczniejszego środowiska dla wszystkich przedsiębiorców.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.