Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Systemy AI wiedzą, ale nie rozumieją - Czy zaufanie do cyfrowej branży zostało nadszarpnięte?

Systemy AI wiedzą, ale nie rozumieją - Czy zaufanie do cyfrowej branży zostało nadszarpnięte?

Systemy AI wiedzą, ale nie rozumieją - Czy zaufanie do cyfrowej branży zostało nadszarpnięte?

CZQ>PL>MARKETING
Systemy AI wiedzą, ale nie rozumieją - Czy zaufanie do cyfrowej branży zostało nadszarpnięte?

Tuż po niedawnej, wielkiej awarii dotyczącej CrowdStrike’a, przedstawiciel jednego z konkurentów tego producenta zauważył, że znaleźliśmy się na skraju zaufania do branży cyfrowej. W obliczu rosnącej zależności od technologii, pytanie o słuszność tych obaw staje się kluczowe.



Lucy Szaszkiewicz podkreśla, że sytuacja jest złożona. Po incydencie klienci i eksperci zaczęli wyrażać swoje opinie, a spekulacje na temat tego, co poszło nie tak, szybko się rozwinęły. Pojawiły się oskarżenia o poważne zaniedbania, co może wpłynąć na postrzeganie zaufania do całej branży.



Warto jednak zauważyć, że chociaż incydent był dotkliwy, to rynek technologiczny ma swoje mechanizmy naprawcze. W obliczu kryzysu, branża musi skupić się na budowaniu zaufania i poprawie systemów zabezpieczeń, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.