Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowe Ubezpieczenie w VeloBanku: Bezpieczeństwo na Wypadek

Nowe Ubezpieczenie w VeloBanku: Bezpieczeństwo na Wypadek

Nowe Ubezpieczenie w VeloBanku: Bezpieczeństwo na Wypadek

CZQ>PL>MARKETING
Nowe Ubezpieczenie w VeloBanku: Bezpieczeństwo na Wypadek

W pierwszym kwartale 2024 roku, liczba poszkodowanych w wypadkach przy pracy wzrosła o 7,9% w porównaniu do roku poprzedniego, osiągając prawie 15,5 tys. osób. Dodatkowo, na polskich drogach odnotowano 4101 wypadków, w których zginęło 391 osób, co oznacza wzrost o ponad 8%.

W obliczu takich statystyk, ubezpieczenie staje się kluczowym elementem ochrony. VeloBank wprowadza nowe ubezpieczenie „Ochrona na wypadek”, stworzone we współpracy z BNP Paribas Cardif. To innowacyjne rozwiązanie ma na celu zapewnienie wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach.

„Ochrona na wypadek” ma na celu nie tylko zabezpieczenie ubezpieczonego, ale także jego bliskich. Wydarzenia losowe mogą być zaskakujące, ale odpowiednia polisa daje pewność, że w kryzysie nie pozostaniemy sami.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.