Polskie firmy płacą więcej za zrównoważone rozwiązania

Polskie firmy płacą więcej za zrównoważone rozwiązania

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy płacą więcej za zrównoważone rozwiązania

Polskie firmy są gotowe płacić więcej za zrównoważone rozwiązania! Aż 89 proc. organizacji w Polsce uważa, że praktyki zrównoważonego rozwoju dostawców AV są kluczowe. Co więcej, 92 proc. z nich zadeklarowało, że byłoby zniechęcone do zakupu z powodu ich braku – wynika z badania przeprowadzonego przez Sony.



Na poziomie europejskim, 85 proc. przedsiębiorstw również podziela to zdanie, a 79 proc. pytanych wyraziło podobne obawy. Firmy w Europie są gotowe na zmiany! Około 8 na 10 firm na kontynencie zadeklarowało, że zapłaciłoby ponad 20 proc. więcej za produkty AV, które są wytwarzane w sposób bardziej zrównoważony lub działają z większą wydajnością energetyczną.



Co więcej, ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że zapłaciłaby nawet ponad 50 proc. więcej za bardziej zrównoważone rozwiązania. To pokazuje, jak ważne stają się ekologiczne aspekty w decyzjach zakupowych firm.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.