Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Asseco: Większa sprzedaż, niższy zysk w polskim segmencie

Asseco: Większa sprzedaż, niższy zysk w polskim segmencie

Asseco: Większa sprzedaż, niższy zysk w polskim segmencie

CZQ>PL>MARKETING
Asseco: Większa sprzedaż, niższy zysk w polskim segmencie

Grupa Asseco ogłosiła wyniki finansowe za pierwszą połowę 2024 roku, które pokazują, że przychody w polskim segmencie wyniosły 980 mln zł. To wzrost o 2 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku, kiedy to przychody wyniosły 960,1 mln zł.

Pomimo wzrostu sprzedaży, zysk w tym segmencie zmniejszył się, co może budzić obawy inwestorów. Segment Asseco Poland obejmuje wiele znanych spółek, takich jak Asseco Cloud czy Krajowy Operator Chmury Medycznej.

Warto zauważyć, że przychody operacyjne w Polsce przekroczyły 1 miliard zł, co pokazuje, że rynek IT wciąż rośnie. Jednak niższy zysk może sugerować wyzwania, przed którymi stoi firma w kontekście konkurencji i kosztów operacyjnych.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.