Blik w Banku Pocztowym: Rewolucja w Płatnościach Mobilnych

Blik w Banku Pocztowym: Rewolucja w Płatnościach Mobilnych

CZQ>PL>MARKETING
Blik w Banku Pocztowym: Rewolucja w Płatnościach Mobilnych

W ciągu ostatnich dwóch lat liczba transakcji BLIK w Banku Pocztowym wzrosła niemal czterokrotnie. Klienci banku dokonali prawie 10 milionów transakcji o łącznej wartości ponad 934 mln zł. To ogromny sukces, który świadczy o rosnącej popularności płatności mobilnych.

Od wprowadzenia Przelewu na telefon BLIK w sierpniu 2023 roku, konsumenci wykonali aż 3 miliony płatności mobilnych BLIK. Co ciekawe, 18% z tych transakcji stanowiły właśnie Przelewy na telefon, co pokazuje, jak szybko klienci adaptują się do nowych możliwości.

Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego, podkreśla, że liczba klientów korzystających z szybkich transakcji będzie nadal rosnąć. Trendy wskazują na stały wzrost popularności płatności mobilnych w Polsce.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.