Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Polskie firmy w obliczu cyberataków: nowe dane z Check Point

Polskie firmy w obliczu cyberataków: nowe dane z Check Point

Polskie firmy w obliczu cyberataków: nowe dane z Check Point

CZQ>PL>MARKETING
Polskie firmy w obliczu cyberataków: nowe dane z Check Point

W ostatnich tygodniach liczba cyberataków na polskie organizacje wyniosła średnio 1040 tygodniowo, co stanowi spadek z około 1150 na początku lutego br. - informuje firma Check Point. Eksperci są jednak sceptyczni co do trwałości tej tendencji.



Najczęściej atakowanym sektorem w Polsce pozostaje telekomunikacja, gdzie średnio 1034 ataki przypadają na pojedynczą firmę. To alarmująca statystyka, która podkreśla potrzebę wzmocnienia bezpieczeństwa w tej branży.



Najczęściej wykrywanym zagrożeniem w Polsce i na świecie jest downloader FakeUpdates, który występuje w ponad 3,2 proc. polskich sieci. Jest to narzędzie napisane w JavaScript, które atakuje strony internetowe, szczególnie te z systemami zarządzania treścią.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.