Cyberryzyko: Jak Strony Trzecie Zagrażają Twojemu Biznesowi

Cyberryzyko: Jak Strony Trzecie Zagrażają Twojemu Biznesowi

CZQ>PL>MARKETING
Cyberryzyko: Jak Strony Trzecie Zagrażają Twojemu Biznesowi

Cyberryzyko ze strony innych firm staje się poważnym zagrożeniem dla przedsiębiorstw. Aż 45 proc. z nich doświadczyło przerw w działalności w ciągu ostatnich dwóch lat, co wskazuje na powagę sytuacji.

Pomimo zwiększonych inwestycji w zarządzanie cyberryzykiem, zespoły ds. cyberbezpieczeństwa borykają się z problemami. Jak zauważa Zachary Smith, starszy dyrektor ds. badań w Gartnerze, „Zarządzanie ryzykiem cybernetycznym przez strony trzecie często wymaga dużych zasobów i nie przynosi oczekiwanych efektów”.

W związku z tym, przedsiębiorstwa muszą przeanalizować swoje podejście do zarządzania ryzykiem i znaleźć skuteczniejsze metody, aby zbudować odporność na zakłócenia. To kluczowy krok w kierunku zapewnienia stabilności biznesowej w coraz bardziej cyfrowym świecie.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.