Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Samsung zyskuje nadzieję po dramatycznym spadku

Samsung zyskuje nadzieję po dramatycznym spadku

Samsung zyskuje nadzieję po dramatycznym spadku

CZQ>PL>MARKETING
Samsung zyskuje nadzieję po dramatycznym spadku

Samsung ogłosił, że w III kwartale 2023 r. jego zysk operacyjny spadł o 78 proc. w porównaniu do roku ubiegłego, osiągając jedynie 2,4 bln wonów (około 1,8 mld dol.). To znaczący spadek, który zaskoczył inwestorów.



Przychody firmy również zmniejszyły się o 13 proc., co daje 67 bln wonów (około 50 mld dol.). Mimo tych trudności, widać pewną poprawę w porównaniu do minionych kwartałów. Zysk wzrósł trzykrotnie w porównaniu z II kw. 2023 r., co daje nadzieję na lepszą przyszłość.



Głównym czynnikiem wpływającym na rentowność firmy są spadki w popycie na jej produkty, ale analitycy zauważają pozytywne sygnały, które mogą świadczyć o stabilizacji sytuacji na rynku.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.