Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach

Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach

Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach

CZQ>PL>MARKETING
Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, z przyjemnością ogłasza odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. Po pięciu latach obecności na rynku, nadszedł czas na zmiany, które lepiej odzwierciedlają osobowość firmy.



Nowy logotyp został zaprojektowany z myślą o nowoczesności i dynamice. Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii, podkreśla, że nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla etap rozwoju firmy. Energetyczna zieleń oraz minimalistyczny krój fontu mają nawiązywać do innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które są fundamentem działania Faktorii.



Symbolika trzech kół w nowym logotypie wskazuje na płynność, skuteczność działań finansowych oraz rozwój. To znaczący krok w kierunku kreowania nowoczesnego wizerunku w branży finansowej.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.