Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach
Nowa identyfikacja wizualna Faktorii – odświeżenie wizerunku po 5 latach

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, z przyjemnością ogłasza odświeżenie swojej identyfikacji wizualnej. Po pięciu latach obecności na rynku, nadszedł czas na zmiany, które lepiej odzwierciedlają osobowość firmy.
Nowy logotyp został zaprojektowany z myślą o nowoczesności i dynamice. Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii, podkreśla, że nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla etap rozwoju firmy. Energetyczna zieleń oraz minimalistyczny krój fontu mają nawiązywać do innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które są fundamentem działania Faktorii.
Symbolika trzech kół w nowym logotypie wskazuje na płynność, skuteczność działań finansowych oraz rozwój. To znaczący krok w kierunku kreowania nowoczesnego wizerunku w branży finansowej.
Na podstawie: Źródła









