Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

TD Synnex wprowadza program dobrowolnych odejść

TD Synnex wprowadza program dobrowolnych odejść

TD Synnex wprowadza program dobrowolnych odejść

CZQ>PL>MARKETING
TD Synnex wprowadza program dobrowolnych odejść

TD Synnex ogłosił nowy program dobrowolnych odejść w USA, skierowany do pracowników, którzy mają co najmniej 58 lat oraz pięć lat doświadczenia w firmie. Inicjatywa ma na celu usprawnienie działalności w obliczu trudności makroekonomicznych.



Rzecznik firmy podkreślił, że program ma na celu docenienie wkładu i doświadczenia najbardziej oddanych współpracowników. Oferując taką możliwość, TD Synnex daje szansę na nowy rozdział w życiu zawodowym, wspierając ich w tej decyzji.



Według danych na 30 listopada 2022 roku, TD Synnex zatrudniał około 23 500 pracowników na całym świecie. Zmiany te wskazują na chęć dostosowania się do aktualnych warunków rynkowych i lepszej obsługi klientów oraz dostawców.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITHR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.