Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Inwestowanie w nieruchomości: Polacy wciąż na fali

Inwestowanie w nieruchomości: Polacy wciąż na fali

Inwestowanie w nieruchomości: Polacy wciąż na fali

CZQ>PL>MARKETING
Inwestowanie w nieruchomości: Polacy wciąż na fali

Nieustające zainteresowanie zakupem mieszkań przez Polaków wskazuje na rosnącą popularność inwestycji w nieruchomości. W I kw. 2023 r. aż 44 proc. zakupów na rynku wtórnym to transakcje inwestycyjne, według raportu Barometr przygotowanego przez Metrohouse, Credipass i RynekPierwotny.pl.

Raport Finansowy Klimat Polski przygotowany przez firmę Tavex pokazuje, że nieruchomości są postrzegane jako intratny sposób lokowania kapitału. W IV kw. 2021 r. na pytanie „W co warto inwestować?” aż 53,2 proc. ankietowanych wskazało na nieruchomości, a na dalszych miejscach znalazły się złoto (37,4 proc.) i Bitcoiny (17,2 proc.).

W obliczu dynamicznych zmian na rynku, inwestowanie w nieruchomości staje się kluczowym elementem strategii finansowych Polaków, co może wpływać na przyszłe tendencje rynkowe.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.