Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Firmy IT w trybie oszczędnościowym: Czy optymizm przetrwa?

Firmy IT w trybie oszczędnościowym: Czy optymizm przetrwa?

Firmy IT w trybie oszczędnościowym: Czy optymizm przetrwa?

CZQ>PL>MARKETING
Firmy IT w trybie oszczędnościowym: Czy optymizm przetrwa?

Liderzy branży IT mają nadzieję na wzrost przychodów w 2023 roku. Aż 72% dyrektorów generalnych z USA, Kanady i Europy Zachodniej wierzy w lepsze wyniki swoich organizacji, mimo panującej niepewności gospodarczej.

Jednakże, ten optymizm może być nieuzasadniony. Zgodnie z danymi, aż 46% firm przyznaje, że nie dysponuje wystarczającą zdolnością do realizacji swoich celów przychodowych.

W obliczu potencjalnej recesji, wiele przedsiębiorstw z branży IT rozpoczęło 2023 rok z strategią oszczędnościową. Głównym celem tych działań stało się ograniczanie kosztów, co może wpłynąć na ich dalszy rozwój.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.