Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Bank Pekao wprowadza hiperautomatyzację obsługi klienta biznesowego

Bank Pekao wprowadza hiperautomatyzację obsługi klienta biznesowego

Bank Pekao wprowadza hiperautomatyzację obsługi klienta biznesowego

CZQ>PL>MARKETING
Bank Pekao wprowadza hiperautomatyzację obsługi klienta biznesowego

Bank Pekao S.A. podąża w kierunku digitalizacji obsługi klientów biznesowych, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, które zrewolucjonizują sposób, w jaki banki współpracują z firmami. Nowością jest połączenie funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 z technologią optycznego rozpoznawania znaków (OCR).

Dzięki zastosowaniu uczenia maszynowego oraz automatyzacji procesów, bank zyskuje możliwość znacznie szybszej interpretacji i kategoryzacji dokumentów przekazywanych przez klientów. To oznacza, że niezależnie od formy dokumentów, proces obsługi stanie się bardziej efektywny.

Hiperautomatyzacja wprowadza do bankowości elementy sztucznej inteligencji (AI), co pozwala na lepsze dostosowanie usług do potrzeb klientów. To krok w stronę przyszłości, który może znacząco wpłynąć na konkurencyjność banku na rynku.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.