Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

PKO Bank Polski wyznacza nową strategię na lata 2023-2035

PKO Bank Polski wyznacza nową strategię na lata 2023-2035

PKO Bank Polski wyznacza nową strategię na lata 2023-2035

CZQ>PL>MARKETING
PKO Bank Polski wyznacza nową strategię na lata 2023-2035

PKO Bank Polski ogłosił nową strategię na lata 2023-2035, pod hasłem „Przygotowani do wyzwań, nastawieni na przyszłość”. W ramach tej inicjatywy bank zidentyfikował 7 filarów, które mają na celu transformację jego podejścia do klientów.

Centralnym punktem strategii jest hiperpersonalizacja, która ma na celu udoskonalenie doświadczeń klientów. Bank zamierza dostosować sposób bankowania do indywidualnych preferencji użytkowników, co ma przyciągnąć nowych klientów, zwłaszcza młodsze pokolenie.

Nie zapomniano również o seniorach, dla których tradycyjne oddziały pozostaną kluczowym kanałem relacji. PKO Bank Polski planuje stworzyć najlepszą ofertę dla klientów biznesowych, korzystając z synergii Grupy Kapitałowej.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.