Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Alternatywa na rynku materiałów eksploatacyjnych rośnie w siłę!

Alternatywa na rynku materiałów eksploatacyjnych rośnie w siłę!

Alternatywa na rynku materiałów eksploatacyjnych rośnie w siłę!

CZQ>PL>MARKETING
Alternatywa na rynku materiałów eksploatacyjnych rośnie w siłę!

Alternatywa dla tradycyjnych materiałów eksploatacyjnych zyskała na znaczeniu na polskim rynku w II połowie 2021 roku. Według danych IDC, sprzedaż utrzymała się na poziomie z roku poprzedniego, z dostawami wynoszącymi blisko 5,98 mln sztuk, co stanowi wzrost o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku.




Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.