Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Awanse w Hill+Knowlton Strategies: Kto zyskał nowe stanowiska?

Awanse w Hill+Knowlton Strategies: Kto zyskał nowe stanowiska?

Awanse w Hill+Knowlton Strategies: Kto zyskał nowe stanowiska?

CZQ>PL>MARKETING
Awanse w Hill+Knowlton Strategies: Kto zyskał nowe stanowiska?

W lipcu 2022 roku agencja Hill+Knowlton Strategies ogłosiła awanse 16 pracowników, co świadczy o dynamicznym rozwoju firmy. Wśród awansowanych są specjaliści z działów Technology, Marketing & Healthcare oraz komunikacji korporacyjnej.



W dziale Technology na wyróżnienie zasłużyli: Olga Artamonova, Zuzanna Głuchowska, Michał Grzegorczyk, Michał Piątkiewicz oraz Katarzyna Pürschel. Olga Artamonova, jako Junior Account Executive, jest odpowiedzialna za tworzenie treści i raportowanie, a także współpracę z lokalnymi agencjami PR dla Mety w regionie CEE.



Olga wcześniej zdobywała doświadczenie w projektach UX/UI w branży motoryzacyjnej, co czyni ją cennym nabytkiem w zespole. Wzrost liczby awansów w H+K podkreśla ich zaangażowanie w rozwój talentów i innowacyjność w branży PR.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.