EME Aero wybiera LoveJob do działań employer brandingowych

EME Aero wybiera LoveJob do działań employer brandingowych

CZQ>PL>MARKETING
EME Aero wybiera LoveJob do działań employer brandingowych

EME Aero, centrum serwisowe dla silników lotniczych, ogłosiło, że powierza działania employer brandingowe agencji LoveJob. To wspólne przedsięwzięcie firm Lufthansa Technik AG oraz MTU Aero Engines AG stawia na rozwój swojego wizerunku w obszarze rekrutacji.

Agencja LoveJob będzie odpowiedzialna za wsparcie merytoryczne i operacyjne w zakresie employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Dodatkowo, agencja zajmie się również aspektami związanymi z employee experience.

Koordynację projektu z ramienia LoveJob prowadzą Patrycja Czerwińska, Employer Branding Expert, oraz Paulina Mastej, EB Project Specialist. Wybór agencji nastąpił w wyniku przetargu.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.