Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Strategiczne partnerstwo NFON i Daktela: Nowa era chmurowych contact center

Strategiczne partnerstwo NFON i Daktela: Nowa era chmurowych contact center

Strategiczne partnerstwo NFON i Daktela: Nowa era chmurowych contact center

CZQ>PL>MARKETING
Strategiczne partnerstwo NFON i Daktela: Nowa era chmurowych contact center

NFON, niemiecki dostawca rozwiązań do chmurowej komunikacji głosowej, oraz czeska firma Daktela, specjalizująca się w contact center jako usłudze (CCaaS), ogłosiły strategiczne partnerstwo. Ta współpraca ma na celu poszerzenie portfolio NFON w obszarze chmurowych contact center.

NFON dąży do zdobycia pozycji wiodącego dostawcy usług komunikacji głosowej dla biznesu w Europie. Nowa umowa to kolejny krok w realizacji tego ambitnego celu. Warto zauważyć, że w 2020 roku rynek CCaaS w Europie osiągnął wartość 778 mln dol., co stanowiło około 27% całego rynku contact center.

Prognozy wskazują, że do 2027 roku, przy średnim tempie wzrostu na poziomie 17% rocznie, rynek ten ma być wart aż 2,3 mld dol. To oznacza ogromne możliwości dla firm takich jak NFON i Daktela.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.