Diageo wprowadza kampanię DrinkIQ - nowa inicjatywa edukacyjna

Diageo wprowadza kampanię DrinkIQ - nowa inicjatywa edukacyjna

CZQ>PL>MARKETING
Diageo wprowadza kampanię DrinkIQ - nowa inicjatywa edukacyjna

Diageo, znany producent alkoholi, uruchomił kampanię edukacyjną pod hasłem DrinkIQ. Głównym celem akcji jest prowokowanie do dyskusji na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu.



Podczas kampanii zadawane jest pytanie: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat odpowiedzialnej konsumpcji oraz prewencji uzależnień.



Agencja odpowiedzialna za działania Diageo opracowała strategię komunikacji, która obejmuje media społecznościowe. Dodatkowo, powstała globalna strona internetowa drinkiq.com, na której można znaleźć materiały edukacyjne.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.