Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Ramię w ramię z kobotami: Nowa era w przemyśle

Ramię w ramię z kobotami: Nowa era w przemyśle

Ramię w ramię z kobotami: Nowa era w przemyśle

CZQ>PL>MARKETING
Ramię w ramię z kobotami: Nowa era w przemyśle

Na przestrzeni ostatniego roku branża przemysłowa przeżyła kilka poważnych wstrząsów. Pierwszym z nich były zakłócenia w łańcuchach dostaw, które znacząco wpłynęły na ograniczenie podaży. Dodatkowo, obostrzenia wprowadzane przez władze oraz niechęć konsumentów do wydawania pieniędzy w niepewnych czasach spowodowały, że część producentów odnotowała spadki wpływów ze sprzedaży.



W obliczu tych wyzwań, wielu producentów musiało stawić czoła problemom kadrowym związanym z chorobami oraz koniecznością zachowania dystansu społecznego. Zdaniem Stefanie Naujoks, Research Directora w IDC Manufacturing Insights, najlepiej w tej nowej normalności odnaleźli się ci, którzy potrafili zintegrować roboty współpracujące z ludźmi, co znacznie zwiększyło ich efektywność i elastyczność w produkcji.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.