Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Burger King przeprasza za kontrowersyjny tweet z okazji Dnia Kobiet

Burger King przeprasza za kontrowersyjny tweet z okazji Dnia Kobiet

Burger King przeprasza za kontrowersyjny tweet z okazji Dnia Kobiet

CZQ>PL>MARKETING
Burger King przeprasza za kontrowersyjny tweet z okazji Dnia Kobiet

Burger King w Wielkiej Brytanii znalazł się w ogniu krytyki po niefortunnym tweecie opublikowanym w Międzynarodowy Dzień Kobiet. Firma, która chciała ogłosić nowy program stypendialny „Helping Equalize Restaurants”, zamieściła wpis: „Miejsce kobiet jest w kuchni”.

Choć celem inicjatywy było wspieranie kobiet w rozwoju kariery kulinarnej, forma przekazu wywołała oburzenie wśród internautów. Użytkownicy social mediów szybko zareagowali, a krytyka zaczęła się nasilać.

Początkowo koncern próbował wyjaśniać swoje intencje, wskazując, że tylko 20% szefów kuchni to kobiety i że zamierzają to zmienić. Mimo to, oburzenie nie ustawało, a firma ostatecznie zdecydowała się przeprosić za kontrowersyjny wpis.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.