Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

CZQ>PL>MARKETING
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle

Wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle, który odbył się 7 marca 2021 roku, wywołał ogromne zainteresowanie na całym świecie. W Polsce w ciągu zaledwie pięciu dni po emisji wywiadu w różnych mediach pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji.



Według danych Instytutu Monitorowania Mediów, wartość ekwiwalentu reklamowego tych materiałów wynosi 19,1 mln złotych. To pokazuje, jak silny wpływ miała ta rozmowa na media i społeczeństwo.



Wywiad zyskał ogromną popularność, a jego premierę w CBS obejrzało 17,1 mln osób. Po takiej fali zainteresowania, nie dziwi, że temat wciąż jest obecny w dyskusjach medialnych.



Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

PRPR

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.