Marketing nie jedno ma imię

Social Media, SEO, PPC, Automatyzacja, AI, DEV, SEC, PR, Zarządzanie, Narzędzia

Panasonic Zamyka Dział Telekomunikacyjny - Co To Oznacza dla Branży?

Panasonic Zamyka Dział Telekomunikacyjny - Co To Oznacza dla Branży?

Panasonic Zamyka Dział Telekomunikacyjny - Co To Oznacza dla Branży?

CZQ>PL>MARKETING
Panasonic Zamyka Dział Telekomunikacyjny - Co To Oznacza dla Branży?

Panasonic ogłosił, że rezygnuje z działalności w obszarze telekomunikacyjnym. Dział Business Communications, obejmujący produkty takie jak PBX, SIP i skanery, zostanie zlikwidowany w ciągu najbliższych dwóch lat.

Decyzja ta jest wynikiem rosnącej konkurencji oraz trendu przechodzenia użytkowników na rozwiązania chmurowe. Carlos Osuna, szef działu, podkreślił, że w obszarze możliwości produkcyjnych i badawczo-rozwojowych firma nie mogła równać się z konkurencją, co prowadziło do nierentowności tego segmentu.

Osuna określił sytuację jako „nie do utrzymania” oraz wskazał na nieprzewidywalną przyszłość telekomunikacji, szczególnie w kontekście zmian spowodowanych pandemią Covid-19. To ważny krok, który może wpłynąć na całe otoczenie rynkowe.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

ITIT

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.