Buty z owoców: Nowa era wegańskiej mody

Buty z owoców: Nowa era wegańskiej mody

CZQ>PL>MARKETING
Buty z owoców: Nowa era wegańskiej mody

Bohema, nowa marka obuwia, wprowadza na rynek innowacyjne produkty wykonane z materiałów pochodzenia roślinnego. Pomysłodawcą jest Sebastian Szypuła, art director i weganin z ponad 20-letnim stażem w diecie roślinnej.

W poszukiwaniu alternatyw dla skóry zwierzęcej, Sebastian postanowił stworzyć buty z wegańskich materiałów. Proces tworzenia został wsparciem przez jego rodziców, którzy prowadzą zakład szewski. W 2013 roku, gdy na rynku dostępne były jedynie ekoskóra i ekozamsz, zaczynał swoją przygodę z modą.

W ciągu lat Bohema zyskała popularność, oferując produkty, które są nie tylko ekologiczne, ale także stylowe. To doskonały przykład na to, że wegańska moda nie jest tylko dla wegan, ale dla każdego, kto ceni sobie jakość i troskę o planetę.


Na podstawie: Źródła

Najnowsze wiadomosci ⚡📰

STARTUPREKLAMA

🚀 Dołącz do Marketingowej Elity!

Codzienna dawka marketingu, która nie parzy jak kawa — ale działa szybciej.

Nie przegap żadnego trendu, hacka ani dramy w świecie marketingu! 🧠
Mamy już ponad 155 000 artykułów i codziennie dorzucamy 50–100 nowych perełek z SEO, PR, social mediów, reklam, AI i brandingu. Do tego wywiady, nowe narzędzia pozwalające dowieźć wyniki i nutka prawa oraz bezpieczeństwa. Wszystko podane w starupowym sosie, który nigdy sie nie nudzi.
Zapisz się teraz, a Twoja skrzynka stanie się potężniejsza niż raporty z Analyticsa.